اندرس هاوسر ، خرید ابزار دقیق در یک مکان

Endress+hauser (www.hermestrading.ir)

انجام همه خریدها در یک مکان!!! شعار تبلیغاتی شرکت endress+hauser

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

انجام همه خریدها در یک مکان!!! Endress+Hauser

اندرس هاوسر انتخاب ابزار را در وبسایت endress.com ساده تر می کند.

تجهیزات ابزار دقیق ، واردات ابزار دقیق ، تامین ابزار دقیق ، هرمس نیلگون مایا

تعداد سفارش های آنلاین ابزارهای اندازه گیری از وبسایت اندرس هاوسر رو به افزایش است. در 5 ماه اول سال 2020، سفارش های دریافتی از endress.com تقریبا 2 برابر شده اند. با معرفی ساختار بخش بندی محصولاتی که نام آن FLEX است، تجمیع سازی پرتال جهانی E-direct در وبسایت و بهینه سازی حوزه تجارت الکترونیک برروی وبسایت، یافتن و سفارش دادن محصولات صحیح به صورت آنلاین بیش از پیش برای مشتریان سریع تر و ساده تر شده است.

نیکولاس کروگر، مسئول ارشد فروش می گوید “با ادغام دو فروشگاه و معرفی چندین نوع نوآوریی بر روی وبسایت، انجام کسب وکار به صورت دیجیتال را برای مشتریان مان از قبل هم ساده تر کرده ایم”. پرتال جامع E-direct برای محصولات ساده ای که نیازهای اساسی اندازه گیری را پاسخگو هستند طراحی شده بود و وبسایت endress.com تمام پرتفولیوی اندرس هاوسر را در بر می گیرد. با اتمام جابجایی ها در وبسایت مان تا پایان سال، همه چیز را در یک نگاه و از طریق یک منبع یگانه آنلاین می توان بازدید کرد. این امر باعث می شود که دیگر نیازی به رفت و آمد بین فروشگاه ها و حساب های مختلف نباشد.

برای عملی کردن این هدف، یک شیوه بخش بندی جدید به نام FLEX به وبسایت افزوده شده است. این خصیصه جدید جایگزین گزینه های انتخابی جاری می شود و پرتفولیوی شرکت را بر اساس نیاز مشتری به چهار دسته تقسیم می کند:

  • Fundamental یا بنیادی: کالاهای اساسی که انتخاب، نصب و کار کردن با آن ها ساده است
  • Lean یا منعطف: ابزارهای قابل اطمینان و محکمی که برای مدیریت اثربخش فرایندهای اصلی طراحی شده اند.
  • Extended یا گسترده: تمام تکنولوژی های نوآورانه بهینه سازی فرایند را نمایش می دهد.
  • Xpert یا تخصصی: محصولات تخصصی را با کاربردهای دشوار هماهنگ می کند.

نیکولاس کروگرو می گوید Flex پیدا کردن محصول صحیح را برای نیازهای فردی مشتریان مان باز هم ساده تر می کند.

www.hermestrading.ir

بخش نوسازی شده تجارت الکترونیک جهت فراهم نمودن بهترین نوع تجربه کاربری

به علاوه حوزه تجارت الکترونیک در وبسایت برای ارتقاء تجربه کاربری با کاربردهای مفید توسعه یافته است. بعد از وارد شدن به حساب کاربری، کاربر می تواند تمام فعالیت های خود از جمله پیشنهادات محصول و سفارشات را مدیریت کند. ساختار حساب کاربری، سبد خرید و درگاه پرداخت هم بهینه سازی شده اند. پیگیری سفارش توسعه یافته باعث شفافیت تمام و کمال شده و مشتری می تواند در هر زمان و با هر ابزاری آخرین وضعیت سفارش خود را پیگیری کند.

گروه اندرس هاوسر

اندرس هاوسر یک رهبر جهانی در حوزه تکنولوژی های اندازه گیری و اتوماسیون برای کاربردهای پردازشی و آزمایشی است. این شرکت خانوادگی که مقر آن در ریناخ سویس هست، در سال 2019 با 14000 نیروی کار به فروش خالص 2.6 میلیارد یورو دست پیدا کرد.
ابزارها، راه حل ها و خدمات اندرس هاوسر در بسیاری از صنایع حضور دارند. مشتریان ما از آن ها استفاده می کنند تا دانشی ارزشمند را کسب کنند. این دانش باعث ارتقاء محصولات اقتصادی ، عملیات و حفاظت از مردم و محیط زیست شده اند.

اندرس هاوسر یک شریک قابل اتکای جهانی است. با داشتن شرکت های فروش در 50 کشور و نمایندگی های فروش در 70 کشور دیگر نشان از پشتیبانی قابل اتکای این شرکت است. کارخانجات تولیدی اندرس هاوسر در چهار قاره، محصولاتی با بالاترین استانداردهای کیفی را با سرعت و انعطاف بالا تولید می کنند.

اندرس هاوسر در سال 1953 توسط جرج اندرس و لودویگ هاوسر تاسیس شد. از آن هنگام تا کنون، شرکت با توسعه و استفاده از تکنولوژی های نوآورانه کار خود را به پیش می برد و در حال حاضر نقشی کلیدی در تحول دیجیتال صنعت دارد. مالکیت معنوی شرکت توسط 8000 حق اختراع محافظت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تجهیزات ابزار دقیق ، واردات ابزار دقیق ، تامین ابزار دقیق ، هرمس نیلگون مایا

تهیه شده توسط:

بازدید از محصولات ما

مشاهده

با ما در تماس باشید

تماس با ما

گالری تصاویر

مشاهده

درباره ما

مشاهده